Powered by Blogger.
RSS

~*...Cinta hati mY hearT...*~

~*...CARA MENGELAK DARI MALU...*~


CARA MENGELAK DARI MALU... 

 1. kalo tersepak batu: Jangan terus bangun,
sebaliknyer anda baring dan terus berguling-guling
hingga jauh dari perhatian ramai...lepas tu baru bgn
bila takde orang nampak..


2. kalo terjatuh beskal: cepat2 naik beskal anda
semula dan jatuh la lagi sehingga berkali-kali supaya
orang ingat anda saje2 buat lawak...


3. kalo terjatuh tangga: terus bersilat seolah-olah
anda dirasuk atau sedang berlawan dengan makhluk
halus...


4. kalo terjatuh dalam longkang: pungutlah sampah yang
ada sambil marah2 dengan suara yang kuat, pasti orang
menyangka anda seorang yang amat prihatin terhadap
kebersihan....


5. kalo jatuh ketika nak naik bas: jeritlah
kuat2.."oi! apa tolak2 ni?" walaupun tiada orang di
blakang anda....


6. kalo terjatuh di dpn bus stop: terus buat2 pengsan
sehingga ada orang membantu anda..kalo takde..baring
terus sampai malam dan takde orang lagi kat bus stop
tu...haa...ni lah masa sesuai untuk bangun semula....


7. kalo jatuh tergelincir kat lantai licin: tarik la
kawan (atau sesiapa yang ada kat sebelah anda) untuk
jatuh bersama-sama supaya tak lah anda sorang je yang
dapat malu...ye tak?...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

maria_m0hamadiah said...

hehehe loike!!!

teema chan said...

kerja gila haha , nak guling2 atas tanah , nak jatuh beskal byk2 kali , etc .. pergh , phsyco haha