Powered by Blogger.
RSS

~*...Cinta hati mY hearT...*~

~*...cuti2 tak berapa cuti...*~

Salam pembuka bicara....



moga sihat2 sume yer teman2 my heart sekalian...
sempena cuti sekolah ni,mesti banyak aktiviti2 kalian adakan tuk mengisi masa bersama yg tersayang kan..
bestnyerla kan...ni tuk yg merasa cuti sekolah je la kan..

bagi teman2 yg menuntut di IPTA/IPTS yg da bermula semester baru tu,sabar ey..biasalah stdy ni kena cuti sket2 jer...hehe..blajar rjin2 bia result gempak ey...

bagi my heart pulak yg baru menamatkan pengajian kt UIA ni ,pada bulan 11 lepas lagi sebenarnye...tp,xmerasa bercuti kt kampung pon lagi..
ni yg teruja nk bgtahu ni...esok nk blik kampung sudaaa....yeay!!..tp,mlm ni baru nk cari tket...huhu..ada lagi ke ey??kot2 la abes sempena krismas ni...ntah2 xde tket blik ti abesslaaa...
hopefully ade lagi kan...hehe
xramai kot yg nak ke kelantan cuti2 krismas ni..
yg nak ke KL mungkinm ramai kot..yeke??..hehe(ayat sdpkan hati tue...)

ok daaa....
mau makan daaaa....
zasssttt....(",)",)/~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

_luVy*dUcky_ said...

cipa plak bru nk cti~
yeay!!!heheheh~